Felmérés a nyelviskola diákjainak körében

Egy jó nyelviskola életében elengedhetetlen, hogy folyamatosan dolgozzon azon, hogy minél jobb szolgáltatást nyújtson diákjainknak.

Ezért megkérdeztük őket, hogy mik azok a dolgok, amikkel a leginkább meg vannak elégedve. Múlt héten összesítettem a válaszokat, és egy kicsit megleptek.

Azért leptek meg, mert annyira koncentrálok arra, hogy nyelviskolánk szakmailag jó szolgáltatást nyújtson nekik, hogy az egyik legfontosabb dologgal nem számoltam. A diákokat pedig nem lehet becsapni. Általában hosszútávon nem lehet becsapni senkit. Bárhová is mész, bármilyen terméket is vásárolsz, bármilyen szolgáltatást is veszel igénybe – és ez alól egy nyelviskola sem kivétel – , a lehető legfontosabb tényező az EMBERI.

Én azt gondoltam, hogy a módszert fogják a legtöbben megemlíteni, mert erre építettük az egész nyelviskolát. És nem. A diákoknak a legjobban az tetszik, ahogy törődünk velük. Mármint ahogy a tanárok törődnek velük.

nyelviskola-felmeres

A következő visszajelzések szerepeltek a legtöbbet a tanárokkal kapcsolatban (a diákok közel 40%-a írta ezeket):

– képzett
– felkészült
– lelkes
– lelkiismeretes
– kedves
– türelmes
– segítőkész
– figyelmes
– közvetlen

Azt gondolom, hogy megerősítést nyert az, hogy az emberek ki vannak éhezve a normális viszonyokra, és arra, hogy megfelelő módon álljanak hozzájuk.

Ezen visszajelzések alapján még inkább nagy erőfeszítéseket fogunk tenni annak érdekében, hogy a nyelviskolánkba járó diákok olyan fajta odafigyelést kapjanak, amit mindig is elvártak, és amelynek hatására értékesnek tarják magukat és céljaikat.

A tanárfelvételt is módosítottuk annak érdekében, hogy kizárólag olyan tanárokat vegyünk fel, akik a fenti tulajdonságoknak megfelelnek.

Hamarosan arról fogok írni, hogy a diákok mit tartottak még fontosnak a Speak! Nyelviskola szolgáltatásaival kapcsolatban.

Addig is gyere, és tégy minket próbára!

Nyerj 60 órás angol tanfolyamot: https://www.facebook.com/speaknyelviskola/app_1467079003516506

Share This