Bemutatóóra? Láss bele a jövőbe!

Érdekel, hogy mit tartogat számodra a jövő? Mit adnál meg azért, hogy akár csak egy pillanatra is lásd önmagadat 10 év múlva? Nem kell jósgömb vagy időgép ahhoz, hogy beleláss a jövőbe. Elég, ha elolvasod ezt a cikket. Miért? Mert a jövőt össze lehet sűríteni egyetlen szóban: bemutatóóra.

A Speak! Nyelviskola számára a bemutatóóra egy eszköz. Eszköz arra, hogy kertelés és fölösleges körök nélkül megmutassuk neked, mire vagyunk képesek. Hogy mit akarunk, hogyan tanítunk és kik vagyunk. De ezek az alkalmak nem csak arra jók, hogy jobban megismerj minket, és hogy ne érezd azt, hogy fölöslegesen áldozol pénzt, időt és energiát valamire. Hanem arra is, hogy belenézz a tükörbe. Hogy reális képet alkoss arról, hol tartasz, mit tudsz, vagy éppen mi az, amiben fejlődnöd kell. Hogy szembe nézz a félelmeiddel, a gyengeségeiddel, a tévedéseiddel és dönthess a sorsodról. Mert a bemutatóóra első öt percében fénysebességgel fog szembejönni veled a kérdés: jó úton járok? Elérem a céljaimat azzal, amit most tudok? Mit akarok az élettől nyelvtudás nélkül?

bemutatóóra-jövő

A kérdés után pedig jön a felismerés. Felismerése annak, hogy egy döntés előtt állsz és két lehetőség közül választhatsz. Választhatod a régi, bevált, de sehova nem vezető utat, vagy ráléphetsz az ismeretlen, még ki nem taposott ösvényre, aminek a végén egy boldogabb élet vár rád. A bemutatóóra tehát nem más, mint egy pillantás a jövőbe. Abba a jövőbe, ami ma vagy jövő hétfőn kezdődik és aminek a kulcs az angol tanulás. És amihez az első lépést jelenti a bemutatóóra.

Miért más az a bemutatóóra, amit a Speak! csinál? Ne csak mi mondjuk, hanem Ti is:

  • A bemutatóóra egy önálló óra, nem egy meglévő csoportba ülsz be nézelődni.

„Tetszett az előadás, a tanítási módszer is és jó hangulat volt. Könnyebb megnyílni a tanárnak, jól magyaráz. Már az, amit most tanultunk megmaradt.” (Tibor)

  • Nem nézőnek vagy itt: a bemutatóórán már aktívan angolul tanulsz.

„Egy meglehetősen szuggesztív pasas –alias Dunay Péter- egyszer csak elkezdett beszélni, kifejezéseket felírni a táblára, vicceket mesélni, vagy csak simán mesélni, újabb és újabb feladatokat adni és én hagytam magam sodródni, kizökkenni, figyelni, jegyzetelni, tanulni. Annyira gyorsan pörögtek az események, hogy nem csak az órámra felejtettem el ránézni, hanem észre se vettem, hogy többet kommunikáltam, beszéltem angolul, mint az elmúlt fél évben összesen.” (Marci)

  • Megmutatjuk azt a beszéltetős – gyakorlatozós – beégetős módszert, amit használunk.

„Érdekesnek találtam a módszert és a tanulás megközelítését is. Kommunikációban, beszédkészségben sokat segít az ismétlés, a szavak rögzülése. Tetszett, hogy van párbeszéd is, nem csak másolás.” (Alexandra)

bemutatóóra-jövő

  • Pergő, jó hangulatú és egy percig sincs időd unatkozni. Interaktív és beszédcentrikus.

„Hogy milyen volt a bemutatóóra? Közvetlen, könnyen érthető, barátságos, jó tempóban haladó, interaktív, fejlesztő, bátorító, ösztönző, eredményes… SZUPER!” (Timi)

  • A diákok, akik hozzánk járnak, a módszer miatt járnak hozzánk.

„Azt hittem, hogy tudok mindent. Csak idejöttem, mert kell a felsőfok. Gondoltam mutattok valami „hókusz-pókuszt”, beszélgetős akármit, amit kirázok a kisujjamból. HÁT NEM! NAGYON NEM! Olyannyira nem, hogy rá kellett jönnöm, meg kellett magyaráznom a „Did”-et, amihez persze nem értek, mert én csak beszélni tudok… JA BOCS! azt sem… Aztán majd 90 perc „drillezés” után úgy tűnt kell is a tudásotok, megy is, amit tanítotok és élvezem is, amit kapok Tőletek! ” (Karina)

  • A bemutatóóra mindenben más, mint amit eddig tapasztaltál.

„Hosszú ideje tanulok már angolt és azért jelentkeztem, hogy szinten tartsam az angolt, arra nem is számítottam, hogy egy egészen újszerű tanulási módszerrel is meg fogok ismerkedni, ami szerintem a megszokottól merőben eltérő, viszont nagyon hasznos.” (Noémi)

Share This